A Heinzel csoport stratégiája

2021-ben a HEINZEL CSOPORT vezetősége komolyan átgondolta a cégcsoport által a jövőben követendő utat és belevágott egy hosszú távú stratégia kialakitásába. Tudatos csalási tulajdonú vállalatként nem csak a következő néhány év távlatában gondolkodunk - mi évtizedekre tekintünk előre. Úgy gondoljuk, hogy az üzleti és - tágabb értelemben - a társadalmi élet egészét az éghajlatváltozás kihívásai, valamint a fenntarthatóság minden szempontból növekvő jelentősége fogják meghatározni az elkövetkező években, évtizedekben. A HEINZEL CSOPORT jövőbeli stratégiája, hogy egy ilyen környzetben is pozitív módon járuljon hozzá a problémák megoldásához. Az erdészeti értéklánc részeként a HEINZEL CSOPORTOT meghatározó mértékben érintik majd az éghajlatváltozás következményei, ugyanakkor profitálni fog a fenntartható és újrahasznosítható termékek egyre növekvő jelentőségéből. A HEINZEL CSOPORT kijelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a holnap regeneratív körforgásos gazdaságára való átállásban. Ezért tehát újrafogalmaztuk üzleti célunkat: >>Értékek újrateremtése partnereink, munkatársaink és bolygónk egésze számára.<<

Szilárd meggyőződésem, hogy történetünk a cellulóz- és papíriparban figyelemreméltó lesz. Termékeink nem a probléma, hanem a jövőbeli megoldás részét képezik: fenntarható, megújuló alapanyagokból készülnek és újarhasznosíthatók. Mégis, egy ilyen energiaigényes iparág szereplőjeként figyelmünket a jövőben magától értetődő módon energiaellátásunkra és hatékonyságunkra, valamint termékeink környzetebarát szállításának biztosítására kell frodítanunk. Bár a fenntarhatóság és az energiahatákonyság mindig is kulcskérdés volt a számunkra, most stratégiailag átgondoltabb és még következetesebb megközelítést alkalmazunk ezekben a kérdésekben: új irányítási rendszereket vezetünk be, ambiciózus célokat tűzünk ki magunk elé, és előrehaladásunkat megfelelő KPI mutatókkal mérjük.

Személyes küldetésem és célom, hogy a HEINZEL CSOPORTOT még nagyobbá és jobbá tegyem, és megfelelően felkészítsem a jövő kihívásaira. És éppen a jövő kihívásaira való felkészülés az, ami a legújabb kihívást jelenti. A HEINZEL CSOPORT és vállalatai alkalmasak arra, hogy ne a probléma, hanem a megoldás részét képezzék.

Sebastian Heinzel, a Heinzel Csoport tulajdonosa